Բանավոր մաթեմատիկա. ուսուցման առաջին շրջան

Մասնակիցների ցուցակ. ուսուցման առաջին շրջան

07.09.2017

Բանավոր համրանք:
Մաթեմատիկական խաղ
Սովորողները բաժանվում են զույգերի, հետո ասում են թվեր ՝ ամեն անգամ ավելացնելով մինչև  3-ը (1,2,3), հաշվում են մինչև 50-ը: Հաղթում է այն սովորողը, ով առաջինն է ասում 50 թիվը:
Այնուհետև փորձում են գտնել հաղթող թվերը:

12.09.2017

Բանավոր համրանք:
Խնդիր
Անին ունի  24 մատիտ, Սոնան` 30:  Քանի մատիտ Սոնան նվիրի Անիին, որ երկուսի մատիտների  քանակը հավասարվի:

3.Խնդիր
Յուրաքանչյուր պատկեր քանի վանդակից է կազմված, գտիր միանման պատկերներ, գտիր այնպիսի պատկերներ, որոնք կազմված են հավասար թվով վանդակներից:

1111

14.09.2017

  1. Բանավոր համրանք
  2. Մաթեմատիկական խաղեր
  3. Խնդիրներ  «Կենգուրուից»

19.09.2017

Բանավոր համրանք
Մաթեմատիկական խաղեր
Խնդիրներ  «Կենգուրուից»
Մարիամն իր մայրիկին, տատիկին, հորաքրոջն ու երկու քույրերից յուրաքանչյուրին տվեց մեկական փունջ ծաղիկներ: Պատասխաններում նշված ծաղկեփնջերից ո՞ր փունջն էր մայրիկի համար, եթե դու գիտես, որ`  քույրերի և հորաքրոջ ծաղիկները նույն գույնի են. տատիկը վարդեր չի ստացել:

(A) դեղին կակաչներ          (B) վարդագույն վարդեր

(C) կարմիր մեխակներ       (D) դեղին վարդեր         (Е) դեղին մեխակներ

  • Վեցուկես ժամ հետո կլինի ժամը չորսը կեսգիշերից հետո: Հիմա ժամը քանի՞սն է:

26.09.2017

  1. Բանավոր համրանք
  2. Լուծի՛ր ռեբուսը.


3. Խնդիրներ կենգուրուից.

  • Անահիտն ունի 37 CD: Նրա ընկերուհի Լուսինեն ասաց. «Եթե քո CD-ներից 10 հատն ինձ տաս, մենք երկուսս էլ կունենանք նույն քանակով CD-ներ»: Քանի՞ CD ունի Լուսինեն:
  • Նանեն նկարել է կետ մի կտոր թղթի վրա: Նա հիմա նկարում է
    չորս ուղիղ գծեր, որոնք անցնում են այդ կետով: Քանի՞ մասի են
    այդ գծերը բաժանում թուղթը:

28.09.2017

  1. Անդրադարձ մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրներին:
  2. 1 )Ինչպե՞ս երեք հատ 5-երի միջոցով ստանալ 4:
    2) Հինգ հատ 1-երի միջոցով ստանալ 100:
    3) Վեց 9-երի միջոցով ստանալ 100:
    4) Հինգ հատ 5-երով ստանալ 31:
    5) Հինգ հատ 4-երով ստանալ 55:

07.11.2017

  1. Կռահի՛ր օրինաչափությունը և շարունակիր՝ ավելացնելով ևս երկու թիվ.

8; 0; 16; 8; 24; 16; 32; …

9; 0; 18; 9; 27; 18; 36, …

  1. Թվերի միջև դիր գործողության նշաններ այնպես, որ ստացվի հավասարություն:

3 3 3 3 3 =6
3 3 3 3 3 =18
3 3 3 3 3 =0
3 3 3 3 3 =12

  1. Լրացրու մոգական քառակուսիները:
    Լրացրու:

09.11.2017
1. Բանավոր համրանք. գտիր օրինաչափությունը և շարունակիր
3; 7; 10; 17; 27; 44
2. Քանի՞ ուղղանկյուն կա նկարում:Ուղղ

 

 

 

 

 

3.  10լ կաթը  3լ և 7լ  ամանների միջոցով ինչպես բաժանել երկու հավասար մասերի:

14.11.2017

Բանավոր համրանք.
1.Ունենք երեք սովորող` Աստղիկ, Նարե, Դավիթ:
ա/ Քանի՞եղանակով է հնարավոր ընտրել մեկին հերթապահ:
բ/Քանի՞ եղանակով է հնարավոր ընտրել երկու սովորողի  հերթապահ:
գ/Քանի՞եղանակով է հնարավոր ընտրել երեք սովորողի  հերթապահ:

2. Խճաքարերով լաբիրինթոսներ. սովորողները լաբիրինթոսներ են ստեղծում :

21.11.2017

Բանավոր համրանք
Մոգական քառակուսի անվանում են այն աղյուսակը, որում 1, 2, 3, … թվերը գրված են մեկ անգամ և յուրաքանչյուր տողում և յուրաքանչյուր  սյունակում, յուրաքանչյուր անկյունագծով  գտնվող թվերի գումարը հավասար են իրար:
1.Գծել 3×3 քառակուսի: Տեղադրել 1-9 թվերը այնպես, որ այն դառնա մոգական:
1,2,3,4,5,6,7,8,9:
2.Լաբիրինթոսներ

lab2լաբ1

23.11.2017

1.Բանավոր համրանք. շղթայական հաշիվ
2. Մոգական քառակուսիներ. անդրադարձ նախորդ դասին
Գծիր 3×3 քառակուսի: Տեղադրրիր 4-12 թվերը այնպես, որ այն դառնա մոգական:
Հիմա ինքդ մի մոգական քառակուսի առաջարկիր ընկերներիդ:

28.11.2017

Բանավոր հաշվարկ:
Տեղադրելով մաթեմատիկական գործողության նշաններ, ստացի’ր հավասարություն`
555=5
11111=100
666=30
333=30
2222=111
22222=28
9999=100
99999=10
9999=20
55555=100
555=4
555=0
5555=16
555=30
222=24

Մաթեմատիկական խաղ,   այստեղ
http://www.mathgametime.com/games/drag-race-division

 

 

 

 

 

 

 

 

Реклама