Թռչունի մտածմունքը

Հովհաննես Թումանյան

Ես ապրում էի մի փոքրիկ տան մեջ՝

Ազատ ու անփույթ,

Աշխարհքն ինձ համար կլոր էր անվերջ,

Կեղևը՝ կապույտ:

Նրանից հետո աչքս բաց արի

Մի փոքրիկ բնում,

Տեսա՝ աշխարհքը հարդից  է շինած,

Ու մայրս է շինում:

Մի օր էլ, բնից գլուխս հանած,

Նայում եմ դես-դեն,

Տեսնեմ՝ աշխարհքը տերևից շինած,

Մեր բունը՝ վրեն:

Հիմի թռչում եմ հեռո՜ւ, շատ հեռո՜ւ,

Ամեն տեղ գնում,

Բայց թե աշխարհքը ինչի՞ց  է շինած՝

Էլ չեմ հասկանում:
անփույթ – անհոգ, անտարբեր, անուշադիր, թափթփված

հարդ – ցորենի, գարու և այլ հացահատիկների ցողունների՝ կալսելով գոյացող մանրուքը, դարման

 

Запись опубликована в рубрике Ընթերցարան. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Один комментарий на «Թռչունի մտածմունքը»

  1. Շորավոր ծնունդ նանկեկ ու հակը նանկեկ ես քես մաթում եմ որ դու գժուցու չանես
    իսկ հակին մաթում եմ ամիչ անես ու թուլիկ չինես։

    Нравится

Добавить комментарий

